Måndag morgon

Måndag morgon. Hoppas på en bra dag och en kul vecka. Satt och kikade igenom Facebook och alla verkar ha haft en dålig helg och tycker det är tråkigt att det är måndag. Känns lite motsägelsefullt. Jag har i alla fall haft en superduper helg.

Vi hade hur mysigt som helst på Äventyrsbadet i Kalmar. Nästan hela familjen var med. Lekte så mycket jag kunde med barnen som var jättegulliga och superduktiga. Vi åkte massa rutschbana, hoppade från hopptornet och bara gled i vågorna. Underbara barn!

Sen på kvällen stannade vi kvar hos mor och far ett tag och tog det bara lugnt. Skulle egentligen åkt till Amelie på tjej-/spelkväll, men orkade helt enkelt inte. Synd, men det får bli en annan dag.

Söndan blev rena slappardagen. Sovmorgon, långt bad, och ett besök hos morfars bror Karl-Johan och hans Gun. På kvällen sen mös Andersen och jag ner oss i soffan och kollade på film.

Men nu är det måndag. Ny vecka. Har inga planer alls för vad som ska hända. Ska jobba en hel del i alla fall. Har bokat in mig på ett zumba-pass på torsdag, får se om jag lyckas gå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0