Friskis eller Wellness?


Ställde frågan på Facebook och fick många bra svar. 
    • Jessica Gotland Kan Thomsson Friskis! Pga att det är roligt att titta på tanterna som hoppar konstigt :D
      Karolina Jonasson Friskis! Träna med mig:-)

    • Henrik Bergendorff Wellness, träna med mig!:)
    • Hanna Caroline Johansson Är man ute efter gymdelen så tycker jag att man lika gärna kan välja Friskis, med tanke på priset. Men är det klasserna man är ute efter så är det helt klart Wellness! Lok&Motion har också jättebra klasser, fast nu var inte det ett alternativ (var bara tvungen att säga det ändå) ^^
    • Tonie Von Dahn Friskis lätt!

    • Denise Von Dahn Har gillat passen på Wellness om tusan, men nu kanske man skulle testa något nytt... Bättre parkering på Friskis om inte annat. Vilka pass är roligast där?
    • Emma Johansson Friskis! Där finns jag Amelie karro Millan Emilia Maja Sofia mfl! Jag har allkort så kan göra allt med dig! :)
    • Emma Johansson ‎(+ att vi kan samåka) :)
    • Emma Johansson ‎(+ att wellness är ju gratis för dig så du kan ju gå på de roliga passen när du vill :))
    • Denise Von Dahn Får bara välja ett. Men det var väldans bra argument du!
    • Joonas Andersson wellness! framförallt för personalen.. och även för gymmets fräscha insida. Alla maskiner är relativt nya och det finns alltid tider på dygnet då du kan vara nästan själv på hela gymmet. inga äldre tanter som är i vägen eller så ;)
Tack allihopa! Det som jag tror kan få mig att träna mest är att göra det tillsammans med mina vänner. Plus så hatar jag att fickparkera i stan, så Friskis it is!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0