Fredagsmys

Tjo folket. Är nyss hemkommen från jobbet. Sablar vad halt det är ute måste jag säga. Och klackar går inte ihop så bra med is. ;) Drattade dit när jag skulle gå hem och satte ner handen i en isig och grusig snödriva, vilket gjorde ont som f*n.

Precis när jag rest mig upp kommer min ståtlige riddare Anders i en skinande rustning (i form av en Renault Megan Classic) och hans trogne vapendragare Blackby och plockar upp mig. Slapp jag gå hem! Tjoho. Oturligt nog märkte jag när vi parkerat hemma, att baksidan av mobilen slagits av i fallet, så jag fick köra tillbaka till jobbet. Osis. Men jag hittade den i alla fall.

Nu sitter grabbarna brevid mig och spela Just Cause 2 och jag sitter här och käkar ananas. Imon blir det tidig morgon, med jobb från åtta. Så det blir nog sängen snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0