En riktig nystart

God morgon. Idag har jag bestämt mig för att göra något jag inte gjort på länge. Träna! Vet inte hur många gånger jag sagt det och inte gjort det. Men idag ska jag skriva in mig på Friskis. Väskan är packad, motorvärmaren är på och inget kan stoppa mig. Förresten är det ju en så fin dag! Solen skiner in i mitt kök och man vill bara ut.

På vägen hem ska jag köpa mig en badrumsvåg också. Nu är det allvar. :) Nu är allt onyttigt slut här hemma också så det finns ingen chans att jag stoppar i mig kakor eller glass. Riskakor är det som gäller när man är sugen på nått att knapra på.

Beach 2011 - here I come!

PS: Mi like Princess Peach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0