Eländig Nis

God kväll folket! Här sitter jag i myskläder och glasögon och är hur seg och seg som helst! Så seg är jag. Är på allmänt dåligt humör och supertrött. Har jobbat 10-19 idag igen. Massa folk, barnbidrag, pension, bonuscheckar och lördag. Stoj och stim. Och lite för lite käk på det. Inte konstigt att man är trött.

Efter detta knatade jag till Sportbaren Time Out här i Lyckeby för att träffa Anders, Cicci, Blackby och Peter och kolla på handbollen. Kom precis när andra halvlek börja, och det var ju hur spännande som helst! Vi vann ju! Det var väldigt härlig stämning på baren också. Kanske inte som det skulle varit inne på Stars & Stripes, men mysigt. :)

De andra åkte hem till Blackby i Galjamarken och skulle kolla en film eller festa lite. Jag gick hem och ska snart lägga mig i sängen och kolla på Americas Sweethearts. Precis vad jag behöver just nu.

Hoppas ni har det bra ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0