Dans Afro

Jag har idag varit på mitt första Dans Afro-pass på Friskis. Det var helt okej. Inte lika kul eller ansträngade som Zumba. Men det är nog bra för mig att börja med något som inte är för jobbigt. Var där med Amelie, Emma och Millan. Vet inte om jag kommer till gymmet imon för jag har tvättid och lite andra ärenden att fixa med. Kanske. Sen ska jag jobba resten av helgen. Min djävulshelg som jag kallar den. Men det brukar gå ganska bra.

Idag har jag också varit barnvakt åt Anjas små änglar. Hon och mamma har varit på floating idag. Barnen och jag busade loss en timme med att spela Eye Toy (ps2-spel med kamera) tills vi var genomsvettiga. Gick väldigt bra faktiskt. Till och med lilla Linnea (3 år) vann några rundor. :)

Nu sitter Anders och jag och slappar lite i soffan bara och kollar på fuskbyggarna. Ska ta mig en kopp te och en riskaka tror jag. God kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0