Dag 8

Idag har det smugit ner en hel del mat. Från och med nu ska jag bara väga mig en gång i veckan som alla tjatat om. Ska också börja mäta mig. Ska väga och mäta mig varje från och med nu.

Mått:

Midja (bredaste stället): 85 cm
Höger/vänster lår: 58/58 cm
Höger/vänster arm: 27/26
Byst: 90 cm

Intag:

Frukost: Gröt (utan hallon) två knäckebröd med ost/rökt bog och grönsaker

Simning 60 min

Lunch: Blåbärsshake

Mellanmål: 2 finchrips, vindruvor

Middag: Lagsagne, hemmagjord pizzasallad

Fika: Hemmabakade nyttiga kakan, te

Kvällsmat: Fruktsallad

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härligt!!!:)

Det kommer gå så bra så.

Hoppas att mina tips till dig funkar!!! Säg bara till om du vill ha "PT" hjälp igen:-)

Kram

2011-01-25 @ 21:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0