Dag 13

Frukost: Två rostade fullkornsmackor med kalkon och gurka, ett ägg, te

Gympa, medel puls, 60 min

Lunch: blåbärsshake

Mellanmål: 3 finn chrisp

Middag: Fläskfilé med beanaissesås, pizzasallad, grönsallad, ett glas mjölk

Kvällsmat: Två knäckebrödsmackor med ost och gurka, ett glas mjölk


Imon är det dags för vägning och mätning. Spännande. :) Denna veckan blev det mer träning än jag räknat med, vilket är hur bra som helst. Måste ju planera efter hur jag jobbar och det finns inte alltid pass som passar. Då får det bli långa promenixer i stället. Men denna vecka är upplagt som följande:

Måndag: Vila, eventuellt långpromenad

Tisdag: Simning 60 min

Onsdag: Dans Afro

Torsdag: Antingen Dans Latin eller Jympa medel

Fredag: Långpromenad

Lördag: Vila

Söndag: Styrka medel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0