Min måndagskväll

God kväll allihopa! Har precis varit på mitt första Core-pass. Detta kommer kännas på magen i mon kan jag säga. I övrigt var det ganska lamt tycker jag. Tusan också att jag inte har hittat ett pass som passar mig. Var nog mer vältränad än jag trodde, eller har i alla fall en starkare grund som man fått från fotbollen och Body Combat-passen på Wellness. Hittar jag inte nått som passar mig snart blir det nog att byta tillbaka.

På onsdag ska jag och Karro testa Step i alla fall. Hoppas det är jobbigt. :) I mon blir det gymmet. Får köra hårt nu i början av veckan eftersom jag jobbar hela helgen. Imon ska jag även storhandla och ha tvättstugan. Kvällen ska spenderas med älsklingen och lite god mat.

Chillar just nu med lite Top Model och snart Rum för en stjärna. Missade början av Halv åtta hos mig som är från Karlskrona denna veckan. De handlade ju hos oss på Maxi. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0