To shop or not to shop?

Tjo! Sitter här hemma med träningsväskan packad. Funderar på om man ska ta sig en shoppingtur på stan idag. Borde inte eftersom lönen kommer i morgon, och allt som finns på kontot ska användas till mat som ska köpas i kväll. Men vill ju så gärna, när man ändå ska in till stan.

Smartast vore att gå på stan först och sen gå till gymmet... Eftersom man aldrig är så fin när man duschat på gymmet. Men om jag känner mig själv bangar jag säkert i så fall. Är ledig hela dan så kan ju göra som jag vill. Dumt nog har jag ingen bil idag. Den tog älsklingen till jobbet (inte så kul att cykla till jobbet när det är -10 och snö) Men jag har blivit så bekväm med att ha bilen!

Är ju ledig på tisdag också! Då SKA jag bennemej shoppa. Kan ju inte spara alla pengar till hus. Jag förtjänar att ha på mig pengarna jag slitit ihop. :) På tisdag ska jag också äntligen testa Cirkelfys-passet. Vill ha träningsvärk! :)

Äh! Sluta gnäll nu Nisen och hoppa på bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0