Nya tekniken

Tjingeling. Testade ju min nya teknik att skriva intaget på morgonen så skulle jag inte äta nått annat. Det gick ganska bra, förutom att det slank ner några nävar cashewnötter under dagen också (och en liten skiva tomatbaguette). Men det blev ju också en oplanerad affärs-promenad på ungefär en timme, och så cyklade jag till och från jobbet idag för första gången i vinter.

Kämpar på.

Imon hinner jag nog inte med någon träning heller, kanske. Jag har tvättstugan på förmiddan och börjar redan två. Jobbar till sju, sen blir det att gasa iväg te Jämjö och fira lille Gabriell som fyller tre år.

Men ska bannemig hålla mig borta från onyttigheter. Konstigt att det ska vara så svårt. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0