Matprat

Jag har faktiskt väntat på att nån skulle säga nått negativt om att jag skriver ner allt jag äter under dagarna, och i går kväll kom det. Tänkte bara säga att jag inte bryr mig om det. Det kanske inte är hur kul som helst att läsa, men det hjälper mig verkligen! Jag gör många smarta val när det gäller maten, eftersom jag inte vill skriva upp onyttiga saker. :)

Tycker det är hur bra som helst att föra matdagbok, eftersom man verkligen tänker efter innan man stoppar i sig massa skit. Så jag tänker fortsätta så länge som jag vill.

I mon är det ju dags att ställa sig på vågen också. Ska bli spännande.

Vill också bara säga att jag INTE bantar. Jag har bara lagt om kosten så att säga. Vill inte vara en sockerberoende soffpotatis. Jag vet hur bullar smakar, så jag behöver inte äta några just nu. Får se om jag håller ut till sommaren. Livet är så långt, vad gör några månader?:)

Kommentarer
Postat av: Sussis viktblogg

Men att folk orkar bry sig! Det är DIN blogg och du skriver vad f*n du vill i den! Jag tycker med att det hjälper jättemycket att skriva ner vad man äter. Hade det inte varit för viktbloggen hade jag nog inte skött mig så som jag gör. Kram

2011-02-07 @ 09:21:06
URL: http://sussey.blogg.se/vikt
Postat av: Ailoeline

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-07-26 @ 14:06:28
URL: http://ailoeline.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0