Matprat

Hej igen! Har inte uppdaterat på ett tag nu igen. Men har inte slutat kämpa med min träning och kost. Tänker som om jag skrivit upp allt, jag har tränat så mycket jag orkat och vägt och mätt mig.

Reste precis mig och mätte magen och kom inufund med att träningen varit förjäves nu när jag slarvat med sockerintaget. Fan, det märks direkt! Nu har jag visserligen precis ätit frukost, men den där sockerringen kommer tillbaka så fort jag börjar slarva med kakor och sånt.

Nu måste brödet bort. Inga kakor, ingen glass (som var gårdagens slarv). Denna vecka har jag två kalas på schemat och jag ber er kära familj: inled mig icke i frestelse!

Vikt: 60,8 kg

Ska mäta mig på riktigt i mon i stället. Innan frukosten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0