Inget speciellt

Tjo folket. Idag har det varit en helt vanlig dag. Egentligen ingenting kul att skriva om, men kan ju inte bara rabbla upp vad man äter hela tiden.

Idag skulle jag simmat en timme på morgonen, men när jag kom dit sa Mats i receptionen att det var inställt för skolan skulle simma. Nåväl, när man ändå gått upp i tid så kikade jag in hos lillasyster som tur nog bor bara ett kvarter bort. Så vi lekte en timme med lilla Luna. Sen skulle hon till jobbet, så snälla jag körde henne. Det var ju ändå på vägen hem, och så kunde jag hälsa på Andersen på jobbet på Ohlssons plåt.



Sen blev det av till Netto och handla. Massa frukt och grönsaker fick jag med mig hem. Blev glad över hur billigt det var där! En hel korg kiwi för 8 kr. :) Ner i korgen bara.

Sen blev det hemåt för lunch, innan det blev dags att jobba. Tog en lång omväg via Spandelstorp för att ta igen lite av dagens missade träning. Det var inte så skönt väder att gå i, men med musik i öronen gick jag och sneglade lite på husen. Man vet ju aldrig.

På jobbet hände inget speciellt. Har precis badat en timme sisådär och sitter och käkar lite kvällsmat. Kollar på House också. Och snart börjar Cougar Town, sen ska jag nanna.

Hoppas morgondagen bjuder på äventyr. Dans Afro blir det i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0