Duktiga Nisen



Hej allihopa. Har varit på gymmet idag och svettats. Körde uppvärmning på crosstrainern i 20 min och sen lite styrketräning med olika maskiner. Körde mage, rumpa och liiite armar (har verkligen inga muskler där, än) i ungefär 20-25 minuter. 1000 meter rodd senare varvade jag ner lite med en annan jättejobbig crosstrainer i ca 10 minuter.

Sen kom det bästa. Det var Tyra Banks på tv! Och de pratade med Miss J och om Top Model. Inte kunde man missa det! Så det fick bli 10 minuter på cykel också! ;) Och sen stretching. Det blev sammanlagt 1h och 20 minuter på gymmet idag! Är väldans nöjd. :)

Nu har jag precis städat lite och dammsugit här hemma. Var kommer all energi ifrån? :) Chillar med dubbelavsnitt med Vänner innan det är dags för mig att laga mat. Idag blir det het kyckling med röd curry.

Sen kommer Ems hit och sen blir det vidare till mor och far och hälsa på. Vilken dag! :D

Kommentarer
Postat av: Michaela

Bra jobbat! :D

Det är det som är det bästa med träningen, man får en sån kick efteråt & blir full av energi!

Efter några veckor kan man inte inte leva utan det till slut :)

2011-02-03 @ 18:32:45
URL: http://redleopardwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0