Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger

I morgon startar som ni kanske vet Bokrean. Jag var och tjuvkikade lite på böckerna på jobbet och blev så glad när jag hittade en bok som jag velat ha hur länge som helst, men det har bara inte blivit av att jag köpt den. Alltså Diamanter är för evigt av Lauren Weisberger. Hon har också skrivit Djävulen bär Prada (superduperbra!!!) och Alla var där (helt okej). Måste bara köpa den i morgon! :)

Hittade också tre bäcker av Meg Cabot (En prinsessas dagbok) som jag också funderar på att köpa. Har inte läst någon bok av henne innan, men det verkar vara något för mig.

Såg nu också att Weisberger har skrivit nya böcker som inte kommit ut på svenska än. De har alla så himla snygga omslag. Känns så lyxiga att man vill ha allihop bara för det. ;)




Kommentarer
Postat av: Michaela

Åh! Älskar omslagen!

2011-02-22 @ 10:26:27
URL: http://redleopardwoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0