Dag 42

Vikt: 61.0 kg. Ska börja väga mig på fredagar också, för motivation för att inte slarva under helgen

Mått:
Midja
(bredaste stället): 83 cm (+2 cm) WTF??
Höger/vänster lår: 57/57 cm (-1 cm)
Höger/vänster arm: 30/28 (+2/+1 cm)
Byst: 88 cm (-2)


Intag:

Frukost: Gröt, två grahamsscones med kalkon och keso, färskpressad apelsinjuice

Mellanmål: Två fullkornscrackers

Lunch
: Smultronshake

Mellanmål: Två bananer

Middag: Två stekta kryddkorvar med fullkornsmakaroner, rivna morötter, ett glas mjölk

Core-pass 60 min, en banan efter

Kvällsmat: Två knäckebröd med keso, te





Veckans schema:

Måndag: Core

Tisdag: Cirkelfys

Onsdag: Step 1 (får se om jag kan träna, förhoppningsvis har jag djävulsk träningsvärk ;) )

Torsdag: Gympa medel eller gym

Fredag: Vila (jobbar hela dagen)

Lördag: Vila (jobbar hela dagen)

Söndag: Vila (jobbar hela dagen)


PS: Har börjat cykla till jobbet nu när snön har försvunnit, i stället för att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0