Dag 21

Vikt: 61,2 kg (+1) Inte deppa ihop! Skyller på helgens slarv med mat och dryck. Väntar med att festa igen på ett tag ;)

Mått:
Midja
(bredaste stället): 81 cm (-1 cm)
Höger/vänster lår: 58/58 cm
Höger/vänster arm: 28/27 (+1/0 cm)
Byst: 90 cm


Intag:

Frukost: Gröt, två frökusehalvor med keso och gurka, färskpressad apelsinjuice

Lunch: Blåbärsshake, två kiwi

Mellanmål: Två riskakor

Middag: Ugnsbakad torsk med potatis och äggsås, ett glas mjölk

Core-pass 60 min, två finn chrisp efter

Kvällsmat: Två knäckebröd med keso, te



Veckans schema:

Måndag: Core

Tisdag: Gymmet

Onsdag: Step 1

Torsdag: Gympa medel

Fredag: Vila, kanske längre promenad

Lördag: Vila (jobbar hela dagen)

Söndag: Långpromenad (jobbar nästan hela dagen)

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Ja nu SKA jag jävlar neråt denna veckan ;) haha. Nejmen var mest eftersom m jobbade kvällen idag så skulle jag inte bli läskad ändå tänkte jag. Så passade på att vara lite extra hård mot mig själv ikväll. Lite hungrig är jag, men inte mer än att jag kan stå ut tills imorgon bitti :)

2011-02-07 @ 22:34:00
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Michaela

Det är ju inte alls dåligt resultat Denise!

Du har trots alkohol & lite extra gottit tappat 1 cm i midjan! Kanonbra!

Fokusera inte för mycket på vågen.

Det kan vara vätska som kroppen samlat på sig efter alkoholen.

Du har ju trots allt minskat i fett runt midjan, sjukt bra ju!

Låt inte vågen dra ner dig, motivationen & förhoppningarna.



kram!

2011-02-08 @ 09:46:28
URL: http://redleopardwoman.blogg.se/
Postat av: Dimish

Nä, jag säger ju det! Jag gillar er!

2011-02-08 @ 10:28:09
URL: http://dimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0