Vilken morgon...

Hej allihopa. Det blev en tidig morgon för mig idag. Har knappt kunnat sova på hela natten. Vaknade i alla fall klockan sex av en läskig mardröm.

Drömde att Anders och jag var instängda i en tunnel under marken och vi försökte hitta en väg ut. Det fanns massa rum i tunneln, och ett var utan golv och luften var full med rök och grus som flög omkring så man inte såg nånting. Ramlade in i detta rummet men lyckades på något sätt ta mig ut. Anders tog mig i handen och vi gick i tunneln när någon eller något tog tag i min andra hand. Såg bara en siluett av en människa som välte, och jag skrek: Det är någon här!!! Brrrr!

Då vaknade jag som tur var med ett ryck. Ropade på Andersen som var uppe och gjorde sig redo att gå till jobbet. Han låg hos mig och lugnade mig en stund men var sen tvungen att gå. Jag vågade inte somna om så jag gick upp jag med.

Yrvaken, linnet över halva magen, håret åt alla håll och täcket över axlarna. Anders tittar på mig, och säger: Vad snygg du är. ♥

Det är tur jag har dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0