Hicka



Vårt lilla hjärta har haft hicka hela morgonen. Det är så sött! :) Hoppas bara att lillen inte har ärvt min hicka. Ni som hört mig fattar.

Nu får vi frågan hela tiden vad vi tror att det ska bli för underverk: flicka eller pojke. Jag tror stenhårt på att det blir en liten grabb, men Anders är lika säker på att det blir en flicka. Nån av oss har ju i alla fall rätt. ;)

Men nästan varje gång jag har drömt om bebisen har det varit en liten flicka, bara sista gången var det en pojke. Men jag säger lättast han. SÅ det det jämnar ut sig.

Kommentarer
Postat av: Sussi - Fullt upp i mammalivet!

Jag trodde stenhårt på pojke med Meja, men drömde som du alltid flicka. Så tror att kroppen vet bättre! ;) Hur du ingen fin magbild att bjuda på? :)

2011-12-15 @ 11:03:17
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0