Fest hos Björn



Varje gång när jag hör denna låten tänker jag på vår underbara vän Björn, men framför allt alla fester han hade när han bodde på Lindesnäs.

Där var det fest varje onsdag-fredag-lördag och där hände allt möjligt! Bland annat träffades jag och Anders där ;) Men det är galet hur bra denna låten passar in!

Du, jag slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket    <---PÅ PRICKEN!
jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in  <-- Det var tre trappor, men alla var välkomna!
Massa skor i hela hallen, folk vid fläkten som röker   <---Precis!
Det är fest hos mig i kväll och hela världen är min

Oooh, ooh sång på sång  <--- Singstar!
Det ekar över hela staden <---Galet!
Åh, nått stort på gång
För det är kö från gatan upp till hallen

Och grannarna har klagat sedan kvart över tio <--- Stackars grannarna!
Nu är alla i mitt kök och jag är alldeles paj
Spelar pappas skiva ifrån 69
De sjunger "cosa vuol dir sona una donna ormai
O mare nero, o mare nero, o mare ne"
Sänker volymen, låter alla sjunga med
Kan inte tänka, jag står bara här och ler

♥ Vi saknar dig grabben!

Kommentarer
Postat av: Ems

Tänker med alltid så. Det är hans låt.. det VAR hans låt. :P

Det hände massa crazy grejs på hans fester. Åhåjaja!

2011-12-09 @ 10:20:39
Postat av: Anonym

Och sen växten han upp och tog tag i sitt liv. ;)

2011-12-12 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0