Det börjar ta emot

Hej igen Denise

I dag är det tisdag 6. december, och du är 27 veckor och 6 dagar gravid. Det är 12 veckor och 1 dag kvar till beräknad förlossning, onsdag 29. februari.


Från Babyvärlden.se


Jättebra nyheter. Men nu börjar det ta emot lite smått. Jag tycker inte så mycket om att gnälla, men alla har vi våra svaga ögonblick.

Jag känner att jag blir tröttare och tröttare. Lilla ♥ är så vild att jag inte hänger med riktigt ibland. :) Speciellt busig är h*n när jag ska sova. Ryggen känns rätt rejält på kvällarna och benen är svullna.

Men det värsta har varit att jag i några dagar mitt på dan börjat få ont il mellangärdet. Antar att det är för att allt börjar trycka uppåt, men det känns som om jag har en rand med blåmärken som någon går och trycker på hela tiden. Nån som känner igen detta?

Humöret är i alla fall bra. Men ni som umgås med mig får ta att jag bara inte orkar lika mycket. Ska som det ser ut nu i alla fall jobba januari ut som jag gör. Tur att man har ett bra jobb där man varierar mellan att sitta och stå och som inte är allt för slitsamt. Ska bara överleva julrushen också, hehe. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0