Yoghurt is the shit

Tjolahopp!



Jag är nu i vecka 13 och det värsta när det gäller illamåenden ska ju vara över. Men det är inte 100% än så länge. Men jag har kommit unifund med lösningen på alla problemen - naturell yoghurt! Min bästa kompis. Känner jag minsta lilla är det bara att ta en klunk. :)

Har innan kört på att äta ett Bragokex när jag gått upp, och det har funkat ibland. Men nu har jag lite svårt att ens se dem bara för det...

Men annars har jag mått hur bra som helst. Man var ju beredd på det värsta. Mamma klämde ur sig att hon kräktes tio gånger om dan när hon väntade mig. Gjorde ju inte saken bättre ;) Men jag är inte ens uppe i den summan sammanlagt som tur är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0