Tre bra filmer



Sätt på denna medans du läser!
Tänk att man kan vara så kär! Mmmm. :)

Igår såg jag tre superbra filmer, delar av två, och en hel. Dagen började i fikarummet på jobbet där Singing in the rain gick på ettan. Jag har aldrig sett den filmen förut, men jag var fast efter första minuten. Den var både rolig och så där magisk som bara riktigt gamla filmer kan vara. Tyvärr tog rasten slut... Jag måste se hela filmen någon gång! En regnig dag så klart.

När jag kom hem låg jag och Andersen och slappade lite på soffan. Zappade lite och hittade en av mina absoluta filmer: Grease! Ems och jag hade en period för några år sedan när vi såg den massa gånger om dagen, och lyssnade på soundtracket resten av tiden. Jag kunde knapt sjunga med utan blev nästan tårögd i varje låt! Och Andersen som inte har sett den.... Tokigt!




Den tredje filmen för dagen blev på bio tillsammans med Ems. Jag fick reda på att jag tydligen skrattade högst i hela salongen. Vi såg så klart på Bridesmaides. Själva handlingen var inte alls som jag trodde, men fanken vad jag skrattade och rycktes med i hela filmen! Om ni inte redan sett den så samla ihop tjejerna och se den. Jag lovar, du kommer att asgarva!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0