Drar till playan

God förmiddag alla läsare! Jag är tillbaka efter en lång helg fylld av jobb. Är jätteglad över att vara ledig idag när det är så fint väder. Ska snart dra till stranden med Emilia och Kalle och bättra på den där solbränan som inte riktigt är på plats.

Lite annat skoj har jag hunnit med under helgen faktiskt. I lördags kväll var jag och Anders på Cirkus Braziljack. Alla som inte varit på cirkus på länge måste verkligen boka in sig till nästa år. Det är verkligen hur kul som helst! Och helt magiskt.

Vi tog en sen middag på Michelangelo efter och jag provade för första gången panacotta. Det var ju hur gott som helst! Måste prova att göra det här hemma någon dag med någon fin sås till.




I söndags efter jobbet åkte jag och lillasyster hem till mamma och hälsade på. Hon är nere i Lund igen denna veckan, så det var härligt att få sen henne innan hon åkte. ♥

Igår kväll var vi ute på Sturkö. Anders brors familj är på semester från Göteborg så vi träffades där ute och grillade och hade en underbar kväll! Hemskt att inte veta när man får se barnen nästa gång. De hade växt jättemycket sen man såg dem sist för två år sedan.

Nä, nu får det vara med uppdateringen. Ut i solen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0