God morgon

Är som vanligt uppe med tuppen och kikar på Vakna med the voice. Varför vaknar jag innan klockan åtta varje morgon? Det är nått fel på mig, världens största sjusovare.

De ringde i alla fall direkt efter jag gått upp och ville ha lite hjälp i delikatessen idag igen. Så det blir att skiva skinka 12-18. Leif som ringde blev nog lite förvånad att jag svarade så pigg 8.14. :)

Skulle ju lekt med lillasyster idag, men det får tyvärr bli en annan dag. Hon kanske blir inringd hon med, vem vet?

 

 

Springer ut från toaletten och ringer Leif, helt hysterisk!!!! Har ju glömt att vi ska på husvisningen i eftermiddag!!! Som tur var ringde jag tidigt så förhoppningsvis hittar de någon ny...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0