Kväll

Nu är vi klara med det första fixandet med bloggens utseende. Tack till min älskade Anders som suttit bakom mig och lyssnat på mina idéer och kunnat fixa allt jag aldrig hade förstått mig på ("skript"?? Hallå?)

Nu är det snart dags för sängen efter en helt vanlig onsdag med jobb, massa Sims, storhandling och en helt ny blogg.

I morgon blir det spännande. Vi ska nämligen tillsammans med min mosters man kika närmare på ett hus vi är sugna på. Han jobbar som bygglärare vilket är hur bra som helst. :) Vi får se om kåken är något att ha. Uppdaterar i morgon.

Natti Natti.

Kommentarer
Postat av: Pappa & Mamma

Snyggt, vi har saknat sidan!!!



Gott Nytt År på Er båda

2010-12-31 @ 12:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0