Gårdsägare Denise


Tjena allihopa. Sitter hemma själv i kväll efter en lång dag. Älsklingen är i Lund och kikar på en motorcykel med sin bror och en kompis. Så det blir en kväll med lite egentid. Ett långt bad, kvällsmat och lite tv - Bond och Big Brother. :)

Idag har det hänt mycket kul grejer. Jag har bland annat blivit godsägare. Det ni! Vet inte om jag berättat det, men jag tillsammans med mina syskon och pappa, ska ta över min morfars brors gård. Till gården hör också en del skogsmark. I dag har jag skrivit på ägandebeviset, och även varit och kikat närmare på huset, tillsammans med Ems och pappa.


Sen traskade jag och Ems hemifrån mitt till Maxi, där Ems skrev på sitt anställningsbevis. Välkommen syrran :) Alla vi mötte såg direkt att vi var systrar. Konstigt :P

Glada trotsade vi stormen och gick vidare till Leksakshuset, där vi tillsammans med storebror drömde oss in i framtiden och kikade på tapeter till vår fina gård. :)

Efter det åkte vi hem till henne och käkade lite och spelade våra härliga gamla Nintendo 64.spel.

En heldag med lillasyster med andra ord. Fina grejer det.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men vad kul Denise!!

Det ser ju urmysigt ut, värsta idyllen :)

2011-03-18 @ 08:48:23
URL: http://hannasblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0