Babblar om helgen också

Tjo! Slängde in lite bilder nyss som jag tagit i helgen. Som ni kanske ser har vi spenderat en del tid i köket, äsklingen och jag. Bakat gottit inför melodifestivalen, som vi kikade på här hemma med Karolina, Tobbe, Emma och Cicci.

Var på cikelfys igår med. Kämpade på som attan som vanligt, men tycker tisdagspassen var jobbigare.

Idag blev det gymmet med Emma. Där sög man idag däremot. Svag och klen var jag. Men Emma fick mig att jobba på i alla fall :)

Sen åkte vi ut och hälsade på hos brorsan pa Jämjö. Vi var ju tvungna att hälsa på deras nya hund Milo. En urgullig drever-beagle-tax-blandras. Han var så söt och gosig! Kul med en vovve i familjen. Vi har ju fiskarna och lillasyster har skaffat kise. Snart är det väl dags för storsyrran att skaffa häst??? :P

Sen blev det italienskt här hemma. Pizza, tända ljus och Eros Ramazzotti. Love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0