TGIF







Hej allihopa. Har precis fått i mig lite god frukost och ska snart till jobbet. Känner att det kommer bli en underbar dag idag. Solen skiner! Vaknade utvilad, och ska ut och äta god mat med älsklingen, syrran och hennes karl i kväll.

Vågen visade till och med minus idag. 60,1 kg! Jag har ju inte ens tränat mer än en gång i veckan, men har börjat sköta mig med mina Naturdiet-shakes mer. Funkar väldigt bra! Det var ju så jag tappade kilon i början.
Kämpar på.

I helgen är jag leeeeeeedig! Då blir det nog cirkelfys, för att jag ska få baka lite cupcakes till melodifestivalen, som ska ses här hemma med vännerna. Blir toppen.

Ha en toppendag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0