Min helg

Tjabba tjena hallå!

Idag är det fredag, vilket folket jublar över. Jag ska däremot jobba hela fredagkvällen och börja tidigt på lördagsmorgonen. Men inget ska stoppa mig ändå. :) Lite fix oxh plock här hemma innan jobbet kallar. Sen i kväll kommer jag lite sent till Ciccis studentfirande! Vår duktiga tjej firar att ha pluggat upp sina betyg med en härlig middag på Stars n' Stripes. Hon är bäst! Ger aldrig upp!



I mon efter jobbet kommer några av tjejerna hit på en liten tjejkväll. Ska bli kul.

Söndag firar jag och äsklingen 4 år tillsammans. :) Inte klokt vad tiden går fort när man har roligt. ♥
Vet inte vad vi ska hitta på för att fira än, men vi ska i alla fall gå på en husvisning i Backabo. Köpte en liten present till han igår med. Hoppas det går hem ;)

Cypern -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0