Ledig. Det är ju torsdag!

Tjolahopp!

Dansar runt här hemma och väntar på att klockan ska gå så jag kan ta bussen in till stan. Ska in och byta klänningen jag köpte häromdan och kanske komma hem med en annan. Har ju kikat in en men fick höra att den var slut häromdan. Hoppas hoppas. Annars kanske jag köper en likadan pennkjol som jag har fast i beige... Får'la se!

Sen ska jag till gymmet en stund för veckans sista pass. Jobbar ju hela helgen. Tänk att jag har varit på Friskis varje dag sen i söndags! Känner mig så duktig så. Lite stel härodär men det får man ta. Kände att stepen igår gick väldigt bra. Börjar sitta nu. Men nästa vecka jobbar jag tyvärr, men kommer hålla igång med annat så klar. :)

I kväll ska kanske Andersen och jag på hockey och se KHK. Om det finns några biljetter kvar?? Det är ju kvalmatch.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0