En solig dag!

G'day mate!

Nu har precis min fina Amelie åkt. Vi tog en liten solig lunch ihop på min balkong. Helt underbart med soool! Så varmt och skönt att sitta o skratta ute i bara linne. Toppen!

Jag har varit duktig och frostat av frysen och lagat pizzabullar, samtidigt. Multitasking är mitt mellannamn! :) Bullarna bakade jag med fullkornsdinkelmjöl och mager ost, så det var inte så farligt onyttigt. Slängde ihop en pizzasallad också. Är lite nöjd med mig själv helt enkelt.

Använde förresten Sussis recept, och de blev jättegoda! :) Tack gumman!

Nu blir det till att ta det lilla lugna innan jag ska ut på promenad. Anders och jag ska nämligen kolla på ett hus i Backabo (igen). Det här kan kanske vara något!

Ikväll blir det så klart Cirkelfys! Love it!

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Kul o höra! :) Hoppas de var goda!!

2011-03-22 @ 22:12:58
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0