Det blev mycket

Hej!

Puh, denna dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Hade ju planerat in ett pass på gymmet och sen jobba halv tre till åtta. Så fel jag hade.
Som sagt hade jag som tur var vaknat tidigt och käkat frukost när jag fick reda på att jag skulle vara i delikatessen idag. Så det blev en tidig lunch och sen off to work. När jag kom dit fick jag reda på att det tydligen var fler sjuka och att de inte fått tag i nån som kunde ta min plats i kassan.
Så jag fick vara 2,5 timmar i deli'n och sen till kassan, där jag skulle vara i både självscanningen och sköta en vanlig kassa. De var tvugna att stänga Maxiköket, så någon kunde vara i deli'n, och de fick ändå stänga en timme tidigare än vad de skulle. Sen blev ännu en i kassalinjen dålig och fick gå hem! Snacka om kaos.
Jäkla förkylningstider och andra läskiga sjukdomar. Hoppas verkligen de får tag på mycket bra nytt folk nu till sommaren som kan hoppa in då och då (syrran *blink blink) :)

I mon är jag i alla fall ledig. Ska ändå upp tidigt och ha tvättstugan hela morgonen. Sen ska jag träna på gymmet. Ser fram emot en lugn kväll sen. Med lite god mat. Men jag tror att de kommer att ringa från jobbet i alla fall. Då måste tiden passa bra för att jag ska ta den...

I kväll är jag baskans trött. Chillar lite framför Ocean's eleven bara. Den här dagen var jobbig. Puh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0